Efektivní PPC kampaň sníží náklady na reklamu

Máte svůj e-shop, blog nebo jiné webové stránky a potřebujete zvýšit návštěvnost? Pak asi jedním z marketingových kroků budou ppc kampaně pro Gogole a Seznam. Spolu s Facebookem jsou to nejspolehlivější zdroje nových zákazníků, protože přes ppc reklamu přichází obvykle klienti, kteří mají zájem právě o váš konkrétní produkt nebo službu.

Někdy stačí maličkost

Aby ppc reklama zvyšovala zisk a snižovala cenu za proklik, záleží nejen na reklamě samotné, ale z velké části na správně postavené homepage. Někdy je to jen drobný detail, který rozhoduje o úspěšnosti celé kampaně. Potenciálního klienta vašeho e-shopu může odradit grafika, barvy, špatně zvolené texty. Uživatelsky příjemné prostředí je v současné době stejně důležité jako argumenty, proč by měl návštěvník vašeho webu zůstat a udělat objednávku.

Optimalizace je důležitá

Je přirozené, že pokud se online marketingem neživíte, může vám nějaká drobnost uniknout. Proto je vhodné využít nabídky profesionálů a nechat si udělat ppc audit. Zjistíte, jestli máte kampaň optimálně nastavenou, co na úvodní straně by mohlo případného zákazníka odradit a získáte konkrétní návrh na ppc strategii.

Spolupráce s profesionály v oboru vám může ušetřit velké peníze, protože ppc správa celé kampaně zkušeným odborníkem znamená průběžnou optimalizaci, vyhodnocování  a okamžitou reakci na vývoj. Tím vám spolupráce přinese snížení nákladů na proklik, zvýšení konverze a možnost víc vydělat.

Boty si taky nešijete sami

Přiznejme si, že málokterý podnikatel má tolik času, aby se vedle své práce věnoval ještě online marketingu, optimalizaci webu a ppc reklamě. Tak, jako si například na daňové účetnictví nebo opravu auta najímáte odborníka, měli byste to rozhodně udělat i v případě reklamních kampaní. Zkušený odborník, který se specializuje výhradně na ppc reklamu je ppc-profits.cz. Dobré reference jejich klientů to jistě potvrzují.

Sdílet článek