
Pořiďte si e-shop na míru a buďte unikátní
Každou minutu na internetu naleznete desítky možností, jak si nechat vytvořit funkční a vzhledný e-shop. Jenom na vás je, jakou nabídku si zvolíte.
Výběr máte opravdu široký; od řešení, za která nezaplatíte ani korunu, přes velmi levné a rychlé varianty až po vytvoření specializovaného e-shopu, který bude perfektně odpovídat vašim požadavkům. Pojďme si dokázat, proč je právě e-shop na klíč tou ideální variantou.
Co vám přinese e-shop na míru?
E-shop na míru představuje především svobodu. Co v něm budete chtít mít, toho se vám může dostat. Máte možnost nechat si postavit takový internetový obchod, který bude vypadat jinak než všechny ostatní, a i přes zachování veškeré funkcionality bude na první pohled unikátní.
Svoboda se promítne i do funkcí. Je zřejmé, že každý sortiment vyžaduje jiné chování e-shopu, a to jak ve frontendové, tak v backendové části. Tvorba e-shopu na míru tak probíhá v souznění s charakterem vašeho sortimentu a dle požadavků majitele.
Co může váš nový e-shop obsahovat?
Pořídíte-li si eshop na míru, můžete se těšit na:
- Unikátní grafické provedení, odpovídající vašemu produktu,
- responzivní design s ohledem na UX,
- funkcionalitu dle vašich potřeb a typu sortimentu,
- napojení e-shopu na další software (účetní, skladový…),
- možnost B2B i B2C řešení.
Vyplatí se bezplatné řešení e-shopu?
Jistě jste zaznamenali, že existují i nabídky zcela bezplatného vytvoření internetového obchodu. Oproti řešení na míru vynikají zejména v rychlosti provedení a samozřejmě v nižší (respektive nulové) ceně. Zároveň je jejich tvorba jednoduchá a s trochou šikovnosti ji zvládnete sami.
Tyto výhody jsou ovšem vyváženy několika nedostatky. Vytvoření e-shopu zdarma vám nabízí téměř nulovou unikátnost, musíte se připravit na to, že vzhled vašeho e-shopu se bude nápadně podobat nespočtu dalších.
Ani s přizpůsobením se vašemu produktu to není nikterak valné, aby také ano, když internetový obchod tvoříte na základě šablony. Ochudíte se i o spoustu důležitých dat s informacemi o zpětné vazbě a chování vašich zákazníků na webu.
Pokud potřebujete e-shop vytvořit co nejrychleji, máte omezený rozpočet a příliš vám nezáleží na vzhledu nebo možnostech přizpůsobení, poté je pro vás bezplatná varianta řešením.
Ve všech ostatních případech vám doporučíme poohlédnout se po e-shopu na míru. Sice si na konečný výsledek počkáte déle a budete si muset připlatit, kromě výše uvedených výhod na vás ale čeká přehledný a snadno ovladatelný systém, který můžete dále zdokonalovat.
Například implementací různých marketingových nástrojů, které vám ještě pomohou zvýšit prodej a oslovit nové zákazníky.
Jak probíhá tvorba e-shopu na míru?
Vše začíná nezávaznou a bezplatnou konzultací. Vy předložíte vaši představu a po diskuzi a zjištění co největšího množství informací dostanete první návrh. Nejprve se řeší grafická podoba a po jejím odsouhlasení teprve funkcionalita. Proces tvorby e-shopu na klíč prochází je ve všech fázích doprovázen neustálou diskuzí, kontrolou a dolaďováním detailů tak, aby finální produkt byl opravdu „ušitý na míru“.
Ani ve chvíli, kdy je web vytvořen a předán jeho majiteli však spolupráce nekončí. Abyste s ním dokázali co nejefektivněji pracovat, proběhne zaškolení všech, kteří k němu budou mít přístup. Samozřejmostí je i následná podpora v podobě případných oprav, poradenství, sledování dat a optimalizace.
Řešení – Zoner inShop
Tradiční tvůrce e-shopového řešení Zoner inShop je na českém a slovenském trhu již minimálně 20 let. Za tu dobu si řešení získalo celou řadu známých klientů, kteří začínali na klasickém pronájmu e-shopu a následně přešli na zakázkový e-shop na míru.
Jako jeden z mála nabízí i extra dlouhou dobu na otestování e-shopu ve formě demoverze na 60 dní zdarma! Po tuto dobu můžete používat plnohodnotný e-shop, bez výrazných omezení, a to dokonce i rovnou na vlastní doméně. Prodej si tak můžete rovnou otestovat. E-shop Zdarma na 60 dní si můžete otestovat zde.
Hledáte spolehlivého tvůrce e-shopů na zakázku? Nezávazně to s námi konzultujte – stačí vyplnit kontaktní formulář na spodní části stránky.