
Franšízový trh se začíná měnit
Služby, jako je poradenství v oblasti BOZP a PO poskytované Extérií Market, se dostávají do popředí a pohlcují dokonce i gastronomické koncepty, na nichž to najednou už v tomto odvětví nestojí. I když samozřejmě hrají gastronomické franšízy ještě velkou roli v podnikatelském světě, vzniká řada konceptů, které šlapou právě restauracím a rychlým občerstvením na paty. A především tedy mluvíme o službách, atraktivní je především péče o seniory, o níž by to řekl jen málokdo.
Podnikání s franšízou má zlatý věk za sebou
Podle posledních statistik a průzkumů můžeme konstatovat, že podnikání s franšízou má zlatý věk za sebou. V minulých letech jsme evidovali skutečně velký zájem o tuto podnikatelskou příležitost, dnes se jedná spíše o něco, co je na trhu jako jedna z mnoha možností a je na každém, jestli se pro ni rozhodne nebo jestli dá přednost vlastnímu nápadu a jeho realizaci.
Z pohledu atraktivity je toto podnikání stále na vysoké úrovni, ale musí se k tomu samozřejmě připočítat i to, že jsou zákazníci dnes daleko náročnější, vyhledávají originálnější služby, proto tradičním gastronomickým nebo jiným klasickým franšízám už prakticky odzvonilo.
Prahne se aktuálně po trochu jiném know-how, které už není tak „profláknuté” a které dokáže zaujmout právě trochu jinou cílovou skupinu, na kterou se v minulosti v mnoha odvětvích ještě necílilo.
Extéria Market našla díru na trhu
Tím se dostáváme trochu k originálním a do jisté míry jedinečným franšízám, které dnes mají ještě velkou pravděpodobnost na trhu zůstat i přesto, že zájem o franšízové koncepty začíná lehce upadat. Konkrétně máme na mysli firmu Extérii Market, která je ukázkou toho, že služby táhnou více než jídlo, což se stalo vůbec poprvé za celou historii franšízového podnikání u nás.
Extéria Market neudělala nic jiného, než jen našla díru na trhu. No, “jen”. Přesně po tomto prahne každý člověk, který se chce se svým nápadem a byznysem zapsat do podnikatelské historie.