Pronájem e-shopu představuje rychlé a levné řešení
Chystáte se provozovat e-shop a hledáte vhodné řešení vašich potřeb? Ideální volbu pro vás může představovat například pronájem e-shopu. Ten je velmi výhodný, a to jak po praktické, tak i po ekonomické stránce.
Jaké výhody pronájem e-shopu přináší? Existují i nějaké nevýhody? Čtěte dále a dozvíte se více informací.
Proč si pronajmout e-shop?
Odpovědí na tuto otázku je hned několik. Tou patrně nejdůležitější je ta, že pronájem e-shopu je velmi rychlý. V řádu několika minut máte tedy e-shop připravený k provozu a můžete začít prodávat.
Většina poskytovatelů těchto služeb navíc novým zákazníkům poskytuje zkušební období či si mohou pronajatý e-shop vyzkoušet s „okleštěnými“ funkcemi. Můžete si tak pořídit e-shop levně a bez zbytečného čekání.
Dalším důvodem, proč si e-shop pronajmout je fakt, že práce s administračním systém je mnohem jednodušší a pro začínající „e-shopáře“ rozhodně přehlednější. Nemusíte se prakticky o nic starat.
Výhody pronájmu e-shopu
Obrovskou výhodou je, jak již bylo zmíněno výše, rychlost spuštění e-shopu. Mezi registrací, vytvořením a spuštěním je prodleva pouhých pár minut. Pokud byste si nechali vytvořit e-shop na zakázku, může zkušeným odborníkům práce trvat i několik týdnů či měsíců, než se dočkáte vytouženého výsledku, který bude stát skutečně za to.
Pronájem eshopu je samozřejmě méně finančně nákladný než práce grafiků a programátorů. Tímto krokem tudíž značně odlehčíte i vašemu rozpočtu a případným nákladům, které s rozjezdem nového projektu budou souviset.
V případě zájmu je navíc možné kdykoliv uskutečnit prodej e-shopu, který bude následně váš a budete ho moci libovolně upravovat dle aktuálních potřeb.
Nevýhody pronajatého e-shopu
Pro někoho může nevýhodu představovat to, že není možné design e-shopu či různé funkce libovolně upravovat dle svých přání a potřeb.
Samozřejmě je na výběr z mnoha desítek grafických šablon či nejrůznějších funkcí, ale pokud objevíte něco, co byste chtěli skutečně změnit, může se stát, že to nebude možné. Řada poskytovatelů však nabízí i úpravy na míru, ale je třeba mít registrovanou vlastní doménu.
Další nevýhodu může představovat nedůvěryhodnost u zákazníků v případě, kdy si zaregistrujete e-shop bez vlastní domény. Vždy se tak za názvem vašeho e-shopu bude objevovat zkratka konkrétního poskytovatele.
Tento problém je však možné vyřešit velmi jednoduše a efektivně, a to tak, že si zakoupíte vlastní doménu, na níž bude e-shop fungovat. Tím pádem se bude zobrazovat pouze vaše doména, a to působí na zákazníky mnohem důvěryhodněji.
Je dobré si služby jednotlivých poskytovatelů porovnat
Každý poskytovatel se snaží nabídnout svým zákazníkům co možná nejlepší služby, ale s rozdíly mezi nimi se setkáváme velmi často. Vyplatí se tedy provést porovnání eshopů a na jeho základě si vybrat nejvhodnějšího poskytovatele, protože i levné eshopy mohou být kvalitní a zákaznicky přívětivé.
Autor: Zoner inShop – profesionální e-shopové řešení pro malé i velké firmy